lauantai 8. maaliskuuta 2014

Mitä meille kuuluu:)

No kiitos kysymästä,ihan hyvää:)
Taas tovi vierähtänyt siitä kun oon viimeksi kirjoitellut,mutta mullahan on siihen oikea syykin:)...nimittäis villasukkien kutominen:D
Nyt kun vihdoinkin tajusin sen kantapään,niin täällähän oon kokoajan valmistunut villasukkia tasaseen tahtiin:D
Ensiksi tein pieniä Remin kokoisia sukkia,koska ne valmistuu nopeasti ja niillä on helppo harjoitella. Nyt on valmistumassa jo Rasmuksen kokoinen sukka:)
Kyllä toi kutominen on vaan ihan loistavaa ajanvietettä:)
Jos on vähänkään kiinnostusta oppia villasukkien tekoa,niin kannattaa opetella:) youtubesta löytyy todella hyviä ohjevideoita:) itse katselin ahkerasti siellä videoita,kun opettelin kantapäätä:)

Ja mitäs muuta..

Remi täyttää 12.3 puolivuotta ja olen edelleen pohtinut sitä rattaisiin siirtymistä:) ja kyllä mä ensiviikolla otan caunukopan pois ja vaihdan ratasistuimen tilalle:)
Ja nyt ollaan myös noita soseita lisäilty,eli Remi syö sen viisi ateriaa päivässä + tissimaidot päälle:)
Neuvolassa kun sanottiin,että puolivuotiaana pitäisi jo syödä ne viisi ateriaa päivässä:)

Ai niin...ja Rafael sai nyt vihdoin kerhokuvansa:) AIVAN IHANAT! Siis niin hyvin onnistunut:) kaverikuvassakin Rafael oli ja se on kans ihan mun lemppari:D laitan kuvat perään:)

Eipä tässä taas ihmeempiä tälläkertaa:) kevät on näköjään hyvässä vauhdissa,varsinkin eilen oli ihanan keväinen sää vaikka paljon tuulikin.
Kyllä mä tykkään talvesta ja siitä,että on paljon lunta,mutta kyllä eilinen päivä oli niin kaunis,että annan keväälle luvan tulla:D

Nyt kun pojat katsoo lastenohjelmia ja Remi nukkuu aamuuniaan,niin mä hyökkään villasukkien kimppuun:D

Mukavaa päivää sulle:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti