keskiviikko 8. tammikuuta 2014

Tule jo lumi ja pakkanen

Mä en varmaan ikinä oo ilostunu sääuutisista niin paljon kuin tänä aamuna,lukiessani iltalehden nettisivuja:D TALVI TULEE SITTENKIN!! Mua ei tippaakaan haittaa vaikka sitä pakkasta olis -30..mä haluan vaan lunta. Pojillekkin ostettiin uudet rattikelkat ja pulkat ennen joulua,jopa Remi sai oman vauvapulkan jota voi sitten helmikuussa testailla:) Mutta eipä niillä ole mäkeen päässyt,kun ei ole ollut sitä lunta!
Mun puolesta voitais jouluki ottaa uusiks:D
Meillä oli eilen kamala projekti. Sain idean,että vaihdetaanpa makkareita,pojat sai meidän makkarin koska se on isompi. Noh,kaikki ei mennyt ihan niin kuin kuvittelin..kerrossänky ei mahtanut ovenkarmien ohi,ei sitten millään. Ei viittitty sit kuitenkaan alkaa sitä oviaukkoo suurentaan,vaan valittiin helpompi tapa ja purettiin se koko sänky. Tovi tossa "muutto"projektissa meni pidempään mitä olin kuvitellu. Taas kuulin mieheni sanovan:"jos suunnittelee hyvin,niin se on jo puoliksi tehty". No joojoo..tiedetään!
No pääasia,että lopputulos on hyvä,miellyttää ainakin mun silmää:)
Ja taas asiasta kolmanteen.. Meidän pieni Remi mies sai 27.12 neuvolalääkärissä rota2 rokotteen ja taivas varjele mitä siitä seuras. Tasan viikko sen rotan jälkeen alko Remillä kauhee ripuli ja se vaan jatkuu..ja jatkuu..ja jatkuu..VIELÄKIN! Tosin kyl sen huomaa,että se on jo ohi menossa,ONNEKSI!saa nähdä tuleeko rota3:sta yhtä kovat oireet..sitä siis odotellessa.

Mepäs päätettiin Remin kanssa,että aamulla lähetään viettään kahestaan laatuaikaa kirppiskierroksen merkeissä:) Riku on töissä,Rasmus koulussa ja Rafael kerhossa,joten meillä on vaan aikaa:)
Huomenna taas palailen mun kirppislöytöjen ka muiden shoppailujen kera tänne ;)

Xoxo Noora

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti