lauantai 5. tammikuuta 2013

HEI MÄ PLUSSASIN!!

Nyt päästään yhteen ihan mun lemppariaiheista =)

Tein torstaina vahvan PLUSSAN!! jesss, meille tulee vauva =)
Tosin otan nyt ihan rauhaksiin innostukseni kanssa, koska edellinen raskaus päätyi keskenmenoon rv 8.
Olin ihan yllättynyt kun tulin näin pian uudestaan raskaaks =) Mut kyllä mulla on sellanen olo,että nyt menee kaikki hyvin ja kaveri pysyy matkassa loppuun asti =)
Nyt viikkoja on 4+2, eli la ajoittuu tuonne 12.9 =)
Myös kaverini heitti yllärin ilmoille =D myös hän on pieniin päin ja la 13.9 =) ihana sattuma <3
Me ootetaan yhdessä loppuun asti ja SE ON LUPAUS <3

Raskaus aiheena,kulkee vahvana blogissani mukana loppuun asti =) ja mä sit puhun suoraan AIVAN kaikesta,eli jos oot herkkä niin kaikkee ei ehkä kannata lukee =D yritän kyllä tällaisista bloggailusta varoittaa otsikossa(jos muistan) =D

Raskausoireita on havaittavissa =).. lievä pahoinvointi,ihme mielihalut,jatkuva nälkä ja ne tissit..ne pakottaa =D Ja vessa on myös normaalia kovemmalla käytöllä =)

Testin näytöllä lukeva 1-2 tulkitaan ohjeiden mukaan 3-5 raskausviikkoja, ja kyllähän se niin on kun itsekin laskeskelin <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti