maanantai 7. tammikuuta 2013

töitä töitä ja töitä

Kello on 20.06 ja mä vasta kotiuduin töistä. Tänään on saanu mennä niin kiireellä joka suuntaan ettei tosikaan. Mut toisaalta on hirveen kiva olla töissä, niin nää päivät ja viikot menee nopeemmin ;)
tänään mulle iski epäusko,oonko tosiaan OIKEESTI raskaana!=D ..Oli pakko marssia apteekkiin ja ostaa vielä yksi testi ja kyllä, siihen piirtyi melkein samantien vahva punainen viiva ja mä melkein saatuin kuulla masuasukin sanovan, että mutsi hei,täällä mä oon =D
Nyt en aio käyttää enään euroakaan testeihin..uskon tän vaan todeksi <3 Ihanaa,MÄ OON TOSIAAN RASKAANA! <3<3

Huomenna pitäis töiden puolesta lähtee keilaamaan ja oonkin miettiny, että onko se ihan ok mennä sinne?
Mä tiedän, että ihan normaalia elämää saa elää ja pitääkin, mut silti nää jutut mietityttää, kun oli huonoa onnea matkassa viime raskaudessa.
Mutta nyt mä taidan siirtyä laittamaan noille kahdelle muulle hurjan rakkaalle lapselle iltapalaa ja sit hammaspesujen ja sadun kautta untenmaille <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti