lauantai 5. tammikuuta 2013

Joulua ja uusi vuosi =)

Jos nyt joulua ja uutta vuotta, niinkuin uhkasin =D

Meidän joulu meni perinteisesti..aatto äidillä ja joulupäivä iskällä =) Tuli siinä jouluaatto aamuna käytyä myös Rikun isällä joulupuurolla =)
Mä oon kyllä niin jouluihminen..jouluvalot,ruuat,lahjat <3 i love it<3







pojat kuusen koristelu puuhissa <3


Ja kuuluuhan jouluun myös Rasmuksen kerhon joulujuhla<3


Meidän kodin täyttää jouluisin lasten jouluaskartelut<3 nämä taideteokset on tehnyt Rasmus =)


ja piparitkin piti toki leipoa =)







jouluaaton huumaa =) ja voi sitä lasten iloa, kun paketteja tuli ja paljon <3


Joulupäivän ateria iskällä <3

Mun parhain joululahja oli rakkaalta mieheltäni <3 Calvin Kleinin sormus <3

 
ja kun mun synttärit on niin lähellä joulua, niin sain isältä aivan yyyber ihanan synttärilahjan..olihan se pakko avata jo joulua..tittididiiii...D&G KELLO <3
 
 
Joulu oli taas niin ihana<3 onneks joulu tulee taas tänäkin vuonna uudestaan <3
 
Ja jos sit vähän uutta vuotta =) uusi vuosi vietettiin ekaa kertaa vähän isommalla porukalla, kun saatiin mun sisaruksia meille =)
ilta meni syödessä hyvin ja raketteja ampuillen ja ihastellen <3
 










PS. tein ekaa kertaa uutena vuotena taco-salaatin =) oli huippu hyvää =) mm. salaatin ohjeen löydät herkkuja välilehdeltä =)
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti