sunnuntai 2. helmikuuta 2014

875g -kirja

Nyt on aivan pakko kehaista ja suositella kirjaa!
Mä luen kirjoja siis TODELLA harvoin,en jaksa kiinnostua mistään fiktiivisestä. Oon lukenut muutaman elämänkerran,tositarinan,mutta aivan ylivoimaiseksi ykköseksi nousee 875g-pirpanan tarina. Kirja on uskomaton selviytymistarina,ja äitinä siihen eläytyy täysillä mukaan.
Ahkerasti olen alusta alkaen pirpanan elämää seuraillut ja tämä kirja siis vaan on aivan mahtava.
Kirja on äärettömän hyvin kirjoitettu  ja siitä huomaa sen,että kirja on lmistettu kaikille pienille taistelijoille ja heidän perheilleen,niinhän siinä itseasiassa mainitaankin.
Erittäin mielenkiintoinen ja oikeastaan todella ihana idea oli se,ettö kirjan loppuun oli kirjoitettu "ohjeita" keskoslasten vanhemmille. Ja lopussa oli myös tiivistettyjä kertomuksia muista pikku taistelijoista♥
Luin kirjan kahdessa päivässä ja nyt on jhan orpo olo kun se loppui:D
Rafaelin symttäreiden jälkeen mä monesti vetäydyin sohvan nurkkaan kahvin,kakkulautaden ja kirjan kanssa:D mun omaa aikaa♥
Mutta siis,kaikki te jotka ette ole lukeneet vielä kirjaa,niin suosittelen lämpimästi:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti