torstai 13. helmikuuta 2014

Ostoja ostoja:)

Taas täytynee jakaa teidän kanssa ostoksia:)
Se ken niitä vihaa,niin suosittelen ohittamaan;)

Taaskaan en ole kyennyt kiristämään kukkaron nyörejä,no onko sillä väli?ei,mä oon nainen,saan ostella;)

Remille tul itilattua taas kaksi ihanuutta♥ ihanaakin ihanemmat pöllö aiheiset tumpun pidikkeet,jotka jälleen kerran tilasin fb ryhmästä Niinan ihanuudet! Taaskaan en pettynyt siihen,mitä sain♥
Sitten postista tupsahti iiihana tuttinauha:) Nyt mulla on kyllä valinnanvaikeus kumpaa käytän;)
Sitten muistin myös itseäni♥
DKNY kello..aaaiiivan ihana♥on vaan tosi outoa pitää sitä ranteessa,kun on melko iso ja painava.ihana se kuitenkin on ja sillä sipuli!
Ostin itselleni myös elämäni ensimmäisen partyliten ja sain sille oikein kotiinkuljetuksen aamutuimaan:) kiitos siitä ystävälleni Anulle:)
Somiste löysi oman paikkansa heti olkkarista:)
Onneks Riku ei paljoa kysele mun hankintojen hintoja:D

Ja muistihan se mun mussukin mua eilen:) se mun mies yllätti mut kukkasella♥poitsit kotiin hei;)

Sit vähän nuitakin kuulumisia. Meillä tosiaan sairastellaan vieläkin. Nyt vuorossa siis Rafael. Pikkujäbälle nousi eilen illalla 38.8 asteen kuume ja joka paikkaa särki:/ itki vähänväliä,kun päähän särki,jalkoihin särki ja käsiin särki:/ tänään kuumetta ei oo onneks ollut. Remillä yskä jatkuu ja lääkärissäkin tänään kävästiin korvia näyttämässä,onneksi ei mitään ollut.
Nyt vaan sairastellaan pöpöt pois!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti