sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Rakkautta♥

Haluan palata viime viikkoon jolloin mua hemmoteltiin♥ olin niin rakastettu:D miten yhden päivän aikana voikaan tapahtua niin paljon kaikkea ihanaa♥
Meidän maanantai aamu alkoi samoin kuin mikä tahansa muukin arkipäivä,Riku lähti töihin,Rasmus kouluun ja Rafael kerhoon. Itse lähdin Remin kanssa kävelemään kaupoille.
En muista koska viimeksi olisin käyny hesellä,teki julmetusti mieli roskaruokaa. No eipä siihwn himoon auttanut muu kuin syömään meno. Remikin heräsi kun päästiin perille,joten ei muutakuin kantokopan selkätuki ylös ja pikkumies sai siinä könötellä ja katsella ihmisiä:) niin..ja itkuakaan ei tullut kertaakaan kun oli tutti matkassa,Remihän oppi siis syömääb tuttia 4kk harjoittelun jälkeen ja nyt se on jo niin tärkeä♥
Tosiaan,siinä sitten syötiin ja totesin taas miten taivallista,ihanan rasvasta ja epäterveellistä kerrosateria on:D hetkeäkään en silti katunut:D
Kun olin mussuttanut mättöni,niin kävästiin vielä ruokakaupassa.
Sitten kiireellä kotiin tekemään ruokaa muulle perheelle.
Riku kun tuli töistä,niin itse lähdin jo kovaa vauhtia suuntamaan kampaajalle:) vähän väriä,pidennysten nostoa ja pitihiän sitä tuccaa vähän lisääkin laittaa...kun mikään ei riitä:D ja taas Hiusmesta Pink ylitti odotukseni..aivan ihanat hiukset! Se tunne kun istuu siinä kampaamon tuolissa taitavan ammattilaisen käsissä,edessä kuuma kahvi,marianne keksi-ja karkki♥oon niin löytänyt luottokampaajan:)
Sitten lähden taas onnesta soikeana kotiin,uuden pääni kanssa. Oon yaas niin yhtä hymyä,että ihmiset tuijottaa..so what..mulla on ihanat hiukset:D
Kotona mua odottaa yllätys jota en osannut odottaa..GUESS rannekoru! Voi mun ihana mies!mun rakas! Mun oma karvajalkani!
Oon niiiiin onnellinen♥

Ah,vieläkin hymyilyttää:D

Taas kun on ollut useampi päivä väliä,niin tuntuu,että kirjoitettavaa löytyy vaikka mistä:D
Seuraavaksi vosiin esitellä sen vauvan peiton jota virkkasin,sain sen valmiiksi. Nyt työn alla on kahdet erilaiset villasukat:) niistäpä siis seuraavaksi:)

Hellurei ja hellät tunteet♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti