torstai 6. helmikuuta 2014

Remin harrastus ja äitin juttuja;)

Remillä on harrastus,tai siis ehkä se on vähä munki,nimittäin Ainu-puput♥ ne vaan on niin tavattoman ihania♥
Tällä hetkellä niitä löytyy 11kpl,mutta se luku kasvaa kovaa vauhtia,kun aina löydän jostain kaupasta sellaisen värin mitä meillä ei ole:D
Eilen kokoelmiin saapui kolme uutta pupua:) pinkki,suomi-pupu ja limited edition pupu:)
Suomi pupu iski heti silmään,koska on muita huomattavasti kookkaampi,pinkki oli muuten vaan niin ihanan räikeä,jopa Remiä Remi iski silmänsä siihen ja koko kauppareissun ajan sitä ihaili♥ äidin poika♥
Limited edition pupua en ole täällä Riihimäellä missään kaupoissa nähnyt,mutta äitipä bongasi sellaisen forssasta ja osti heti! Tykkään!♥

Myös Rafael on iskenyt silmänsä pupuihin! Ihan oikeesti mä joka päivä huomaan,että joku väri puuttuu:D mun ei tarvitse muuta kuin mainita ääneen,että missähän se pupu on,niin johan Rahael sitä kiikuttaa takaisin:D Kyllä Rafaelillekin pitää ostaa oma pupu♥

Oon yrittänyt kovasti hakea niitä raidallisia pupuja,mutta en oo löytänyt.
Eihän niitä enää edes myydä kaupoissa,mutta en oo käytettynäkään löytänyt:/
Jos joku tietää missä olisi,niin saapi vinkkailla;) ostaisin enemmän kuin mielelläni;)

Omistatteko te Ainu pupuja?entä minkä värisiä:)?

Ja sitten:D eikö pinnasängyt ole nukkumista varten?niin mä olen aina luullut:D mutta miks sitte pinnasänkyihin myydään kaikkia mööpeleitä,jotka viihdyttää lasta niin,ettei varmastikkaan uni tule:D
Ja sitte kun sellasia mukavuuksia myydään,niin toki oon niitä sit aina ostamassa:D
Välillä tuntuu,että Remin sänky on oikea viihdekeskus! Osa ainuista kurkkii pinnasängyn päädyssä.On mobile,joka soittaa eri lauluja ja vilkuttaa valoja,sekä jalkupäässä potkuttelu piano:D
Mobile saatiin mun ystävältä vähän ennenkuin Remi syntyi ja piano oli ihan pakko ostaa kun sellaisen näin:D

Millaisia "viihdekeskuksia" teidän pienillä ihmisillä on?

Eilen tosiaan äiti ja mun veli oli meillä käymässä..pupun tuonti reissulla:D kävästiin samalla kaupoilla,ja voi tavaton mitkä verhot löysin!Rakastuin niihin oitis!hetken mietin raaskinko ostaa,mutta oli pakko!:)ja yksi kynttilä vielä lisää,oli ne niin hyvän tuoksuisia!

Ei tota shoppailuhullua saa tuolta mun sisältä kiskastu pois!siellä se on ja pysyy;)

LOPUKSI HALUAN VIELÄ MUISTUTELLA YSTÄVÄNPÄIVÄ ARVONNASTA,JOKA LÖYTYY ALEMPAA:) OSALLISTUKAAHAN!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti